Monday 20 July 2009

Συμπεράσματα μέρος 2ο


Δεν μπορώ να σας περιγράψω πόσο γέλασα με τα σχόλιά σας στο προηγούμενο ποστ! Αρχικά έκανα την ανάρτηση για πλάκα και ομολογώ ότι δεν περίμενα τόση ποικιλία στις απαντήσεις. Δεν είναι ενδιαφέρον πώς από την ίδια φωτογραφία, ο καθένας παίρνει κάτι διαφορετικό;

Όσο για μένα, τα συμπεράσματά μου έχουν ως εξής:

Τη φράση την έγραψε γυναίκα, μάλλον νεαρή. Αυτό το βασίζω στον γραφικό χαρακτήρα που είναι καλλιτεχνικός (προσέξτε την ουρίτσα στο λάμδα), και στο μηνυματάκι που υπήρχε ακριβώς δίπλα και το οποίο ήταν διακοσμημένο με καρδούλα.

Η νεαρή είναι εντελώς ανορθόγραφη (συγγνώμη αλλά αυτό το "αγγαλιά" μου θυμίζει στραγάλια - δεν ξέρω γιατί). Δεν φτάνει που βρωμίζεις το περιβάλλον καλή μου με τα μηνυματάκια σου, θες να μας βγάλεις και τα μάτια;;;

Και τέλος, ο κόσμος της πρέπει να είναι τοσοδούλικος για να χωράει μέσα σε μια αγκαλιά! Εξ ου και το νεαρή πιο πάνω.

Πέρα από όλα αυτά όμως, ίσως εκείνο που πρέπει να μας μείνει είναι το αγαπησιάρικο συναίσθημα :-)

10 comments:

DRN 06 said...

Είσαι λίγο αυστηρή, Σοφία...

Σοφία said...

Τι να κάνω, αφού ούτε το γκράφιτι εγκρίνω, ούτε την ανορθογραφία...

Aspa said...

Συμφωνώ με την ανάλυσή σου! Κι εμένα πάντως πόνεσε το μάτι μου με το "αγγαλιά". Μα... "αγγαλιά;"

Μανώλης said...

Κι εγώ αμέσως υποπτεύθηκα ότι είναι κοπέλλα που το έγραψε. Τα παπούτσια όμως κάτω δεξιά μάλλον είναι του αγγαλίτσα...

Ιανός said...

Αν όλα τα κορίτσια είχαν τις απόψεις που γράφεις στην ανάλυσή σου τότε θα είχαμε λιγότερες μοναχικές δυστυχισμένες 35άρες και περισσότερες ευτυχισμένες ανορθόγραφες μαμάδες.

cinderella said...

Εμένα μου φαίνεται σαν να το έγραψε πιτσιρίκι...με μαμά χίπισσα!

Και θα έλεγα να μην είμαστε αυτηροί...γιατί όλοι κάνουμε ορθογραφικά, συνήθως από βιασύνη! Εντάξει, το πιτσιρίκι ίσως όχι (επιμένω οτι είναι μικρή ή μικρός!)
Σοφάκι...μηνυματάκι...όχι μυνηματάκι!

Σοφία said...

@ Aspa: Έλα ντε! Κι εγώ αυτό σκέφτηκα όταν το πρωτοείδα.

@ Μανώλης: Μπα, τα παπούτσια πρέπει να ήταν ενός παππού που έκανε μπάνιο εκεί δίπλα.

@ Ιανός: Δηλαδή δύο είναι εκδοχές της 35άρας, ή μοναχική και δυστυχισμένη ή ευτυχισμένη και μαμά;;;

@ Cinderella: Το ότι είναι πιτσιρίκι το θεωρώ κι εγώ σίγουρο. Μέχρι εφηβεία το πολύ. Για τη χίπισσα μαμά δεν ξέρω... μπορεί να ήταν χίπης ο μπαμπάς ;-)

Ευχαριστώ για την επισήμανση, το διόρθωσα το μήνυμα! Ευτυχώς που γράφω σε υπολογιστή και όχι σε τοίχους χεχε

fvasileiou said...

Εκτός από το αγαπησιάρικο συναίσθημα και μια νοσταλγία, λύπη ίσως, που ο κόσμος μεγάλωσε και δεν χωράει σε μια αγκαλιά (έστω και αγγαλιά-στραγαλιά)...

Μανώλης said...

Έλα τώρα. Ο παππούς είναι ο αγγαλίτσας!

Σοφία said...

@ Fvasileiou: Δεν ξέρω... δε νομίζω ότι είναι ωραίο να έχεις τόσο μικρό κόσμο...

@ Μανώλης: Κρύβε λόγιααααααα ;-)