Friday 8 May 2009

Πεντακόσια +


Κάπου μεταξύ του Μαραθωνίου του Λονδίνου και της Πρωτομαγιάς, για την ακρίβεια πάνω στους ογκόλιθους του Μοεράκι, έφτασα αισίως τις 500 αναρτήσεις. Μου φαίνεται απίστευτο ότι έχω γράψει τόσα πολλά σε αυτό το ιστολόγιο! Στην αρχή σκέφτηκα μήπως έχει κάνει λάθος ο blogger στο μέτρημα, αλλά όχι, τα ξανακοίταξα και είναι σωστά. Όχι μόνο αυτό, αλλά πλέον είμαστε στην ανάρτηση αρ. 505.

Όπως λένε και οι αγγλοσάξωνες, time flies when you're having fun :-)

Και είναι αλήθεια πως έχω περάσει πολύ ωραία με τις Κόκκινες Νύχτες, τόσο γράφοντας όσο και σχολιάζοντας. Γιατί μου αρέσει να γράφω, αλλά ακόμα περισσότερο μου αρέσει να διαβάζω και να απαντάω στα σχόλιά σας, ακόμα κι όταν διαφωνούμε. Γι' αυτό σας ευχαριστώ όλους όσους έχετε κατά καιρούς σχολιάσει κάποια ανάρτησή μου - εκτιμώ ιδιαίτερα ότι αφιερώσατε τον χρόνο για να προσθέσετε μια σκέψη, μια ιδέα, μια κριτική, μια ευχή στις δικές μου σκέψεις, ιδέες, κριτικές και ευχές.

Προς τιμήν της σημαντικής αυτής στιγμής, κερνάω ροζουλί κεκάκια και λέω να δώσω στον εαυτό μου 5 μέρες άδεια (1 για κάθε 100 αναρτήσεις) για ξεκούραση και αποτοξίνωση. Μπορεί να χαθώ και από τα δικά σας ιστολόγια, αλλά η απουσία θα είναι προσωρινή. Σας υπόσχομαι ότι θα επιστρέψω δριμύτερη.

Φιλιά πολλά,

Σοφία xxx

41 comments:

ΠΑΥΛΟΣ said...

Να τα χιλιάσεις κοριτσάρα!!!!

ουπς!!! πρώτος!!!!

deadendmind said...

Να τα χιλιάσεις Σοφία! :-)

Να'μαστε καλά να σε διαβάζουμε!

Anastasios said...

Όμορφη επέτειος, για εσένα, για εμάς και για την ιδέα του μπλόγκινγκ, αφού οι δικές σου αναρτήσεις είναι πάντα ιδιαίτερες, ξεχωριστές και δημιουργούν αίσθηση.

Να είσαι πάντα γερή και δυνατή για να αντέχεις τις προκλήσεις και να γράφεις άφοβα κι ελεύθερα τις απόψεις σου.

DaNaH said...

Να τα χιλιάσεις Σοφάκι! Άνοιξα και εγώ τώρα να δω στα πόσα βρίσκομαι επ'ευκαιρίας, και είμαι στα 450 ακριβώς. Σε πλησιάζω χαχα! :)

Να'χεις πάντα έμπνευση, να κάνεις ταξίδια, να γεμίζεις εμπειρίες και να τις μοιράζεσαι μαζί μας!

Φιλάκια πολλά! :)

Marina said...

Χρόνια πολλά να τα χιλιάσεις.
Μ αρέσει ο τρόπος που γράφεις και οι φωτογραφίες σου που (οι λήψεις είναι επαγγελματικές κατά τη κρίση μου)δένουν όμορφα με τις λέξεις. Ισως και χωρίς λέξεις, μόνο η οπτική σου γωνία φτάνει.
Το μπλόγκ σου είναι ανάλαφρο, ταξιδεύει, ενημερώνει, μορφώνει, διασκεδάζει, προβληματίζει και γκρινιάζει πότε-πότε. Η ιδανική μεσογειακή μπλογκο-σαλάτα της Σοφίας, με φρέσκα υλικά, φτιαγμένη με χαρά και μεράκι απο την ευτυχισμένη μαγείρισσα.

Αντε ευκαιρία έψαχνες να φτιάξεις κεκάκια με γλάσο ..για το σβκ!

Anonymous said...

Αντε ξεκουράσου, γιατί στις 1000 θα πάρεις άδεια πάλι :))

Δεν είναι υπέροχη επιστροφή, στον εαυτό μας τόσες σκέψεις, εικόνες, προβληματισμοί, χαρες, μελαγχολίες, τόσοι φίλοι, τόσες καταθέσεις;

Να τα 1000άσεις λοιπόν!!

George said...

να τα χιλιάσεις γρήγορα και να ξεκουραστείς όσο μπορείς περισσότερο.
Σε ευχαριστούμε και εμείς για τις ομορφιές που μας χάρισες εδώ αλλά και σχολιάζοντας.

An-Lu said...

keep blogging gal!

Alexandros said...

Χίλιες είναι λίγες.. Σε δύο χρονάκια θα τις έχεις φτάσει. Μακάρι να φτάσεις τις 5.000 !!

mermyblue said...

να τα χιλιάσεις Σοφία!
σου έχω πει και άλλη φορά πόσο μου αρέσει το μπλογκ σου,κυρίως γιατί βγάζει όμορφα πράγματα για τον κόσμο και τη ζωή, και είναι αυτό που ονομάζω "προσωπικό" - χωρίς να στερείται "επαγγελματισμού"

να είσαι καλά και στα επόμενα πεντακόσια κερδίζεις το χρυσό πληκτρολόγιο! :D


καλή ξεκούραση!

Anonymous said...

Να τα χιλιάσετε Κόκκινες Νύχτες!!
Ευχαριστούμε για τις 500 υπέροχες ιστορίες που μας διηγήθηκες!!! Αναμένουμε την συνέχεια!! Να περάσεις ωραία στην άδειά σου! Παίρνω κεκάκι....
Μαρία

Vassilis said...

Μπράβο Σοφία!
Γιατί δεν παίρνεις και ακόμα μία μέρα άδεια ... από τη Σημαία όπως λένε στη στρατιωτική ορολογία και να ξεκουραστείς περισσότερο;
Σου αφιερώνω και το τραγούδι σχετικό με τον αριθμό των posts : 500 (miles)
http://www.youtube.com/watch?v=tM0sTNtWDiI&feature=related

KitsosMitsos said...

Με το καλό να τα χιλιάσεις!

Les and The City said...

Γειά σου Σοφία, να είσαι και να περνάς καλά, και να μας ταξιδευεις με τις όμορφες εικόνες σου

kiki said...

Να τα χιλιάσεις! ΚΙ εμείς καλά περνάμε στις Κόκκινες νυχτες!

VAD said...

Χίλιες και δυο χιλιάδες,όσο αντεχεις!

Καλο Σαββατοκύριακο...

Nikos Lioliopoulos said...

και που να μη χανόσουν δηλαδή...πόσες θα έγραφες;Χιλιάδες; Χε χε

apos said...

Πάντα ευτυχισμένη και πάντα μαζί μας.

~~A~~ said...

Πάμε για 1000 τώρα!
(και με 1000)

Yannis Kapnidis said...

Τι να πω εγώ τώρα που είμαι ακόμη στις 25! χαχαχα Τι νιάνιαρο!

Να τις χιλιάσεις και πάνω απ'όλα να ευχαριστηθείς το διάλειμμά σου!

Πολλά φιλιά!

koulpa said...

τι λές τώρα!!! εγώ θέλω 12 χρόνια για να φτάσω αυτό το νούμερο!!:):)
να τα χιλιάσεις;; δε φτάνει.. να τα δεκαχιλιάσεις:):)
καλησπεροιύδια:):)

Besixdouze said...

να τις χιλιάσεις σου εύχομαι και τις αναρτήσεις.. και τα κεκάκια που όσο τα βλέπω μου τρέχουν τα σάλια!

ftylos said...

Αν και δεν είναι πολύς ο καιρός που σε διαβάζω, εύχομαι να είσαι καλά και να συνεχίζεις να μας κρατάς παρέα με τις αναρτήσεις σου και τις απόψεις σου...Φιλιά πολλά

Γκρινιάρης said...

Να τα χιλιάσεις βρε!

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Κι από μένα να τα χιλιάσεις! Και φυσικά να πάρεις & την άδεια να ξελαμπικάρεις κι εσύ λιγάκι, χρειάζεται! Να περάσεις τέλεια & με το καλό να μας ξανάρθεις! Το γλυκάκι όμορφο αλλά δε θα πάρω γιατί είμαι σε φάση που πρέπει να προσέχω τα κιλάκια μου...!
Επίσης, Χρόνια Πολλά & Καλά στη μανούλα τη δική σου αλλά & στις μανούλες όλου του κόσμου! Και σε όσες γυναίκες δεν είναι μάνες αλλά το πόθησαν! Μακάρι να μην πάψουν να το παλεύουν & να γίνει αληθινό το όνειρό τους!
Την Καλημέρα μου,
Μαρία

Crazy Tourists said...

Πήρα κεκάκι και ετοιμάζομαι να δημιουργήσω στην κουζίνα!!
Να τις χιλιάσεις τις αναρτήσεις σου Σοφία!!

Τρελοτουρίστρια

Aspa said...

Μπράβο Σοφία! Είμαι πολύ εντυπωσιασμένη με τα 500 post! Και στα δικά μας…
Θα τα πούμε όταν γυρίσεις :)

fpboy said...

Nα'σαι καλά Σοφία !
Μακάρι η ζωή σου να ναι τόσο ωραία και θετική σαν το blog σου.

ZlatkoGR said...

Να τα χιλιάσεις σύντομα Σοφία, για να ευχηθώ να τα δεκαχιλιάσεις! :-)

Δημήτρης said...

Να τα χιλιάσεις Σοφία... keep blogging!

ToKataifi said...

happy 505 blog-posts...

NdN said...

Σοφία να τα χιλιάσεις! Παίρνω και το κεκάκι μου φεύγοντας... :)

Σοφία said...

Με τους ρυθμούς που πας, τα χίλια είναι σίγουρα λίγα! Γι' αυτό εγώ θα σου ευχηθώ να γράφεις για όσο καιρό αυτό σε κάνει να νιώθεις όμορφα, να διασκεδάζεις, να μοιράζεσαι!
Καλή ξεκούραση Σοφάκι!

fvasileiou said...

Η ευχή που έρχεται και σε μένα αυθόρμητα είναι: "Να τις χιλιάσεις".
Αλλά τα χίλια είναι επικίνδυνα κοντά πλέον.
Κατόπιν δεύτερων, ωριμότερων σκέψεων:
Να τις εκατομυριάσεις!!!

deninho said...

Να τις χιλιάσεις :-)

Τα κεκάκια γιατί είναι ροζουλιά; Τι έχουν μέσα; :D

Σοφία said...

Δεν μπορώ να σας πω πόσο συγκινήθηκα διαβάζοντας τις ευχές σας! Σας ευχαριστώ εκ βάθους καρδιάς. Εύχομαι να είμαστε όλοι καλά και καλή συνέχεια.

Σας αγαπώ :-)

@ Deninho: Ε127 & Ε128.

CitizenMac said...

Τώρα είδα το εορταστικό post! Αφού ζητήσω συγγνώμη για την καθυστέρηση, σου εύχομαι και τα επόμενα 500 να είναι όπως τα πρώτα... και να συνεχίσουν για πολύυυ μετά!

Keep writing! :D

Σοφία said...

Ευχαριστώ! Ευτυχώς έχει μείνει ένα τελευταίο γλυκάκι ;-)

konstantinos said...

Ήρθα κι εγώ, με ακόμη πιο μεγάλη καθυστέρηση να σου πω ότι απολαμβάνω να σε διαβάζω και να σε ευχαριστήσω για τα όσα ωραία έχεις γράψει!

Θα σε βάλω σε κόπο όμως! Θα τελείωσαν, φαντάζομαι, τα κεκάκια, οπότε μπορείς αν θες να πεταχτείς να μου φέρεις ένα παγωτό με 10 μπάλες Ben&Jerry!
Φιλιά!

Σοφία said...

Προτιμάς κάποια συγκεκριμένη γεύση ή να φέρω ό,τι βρω;

aeriko said...

χμμμμ αν και εχει περασει ενας μηνας...ξεσκονιζωντας το reader βρηκα αυτο το ποστ!

καλη συνεχεια στον δρομο των ιστολογιων και να εχεις ορεξη να γραφεις....

φιλια!