Friday 22 February 2008

Πιάσε κι εσύ ένα βιβλίο, μπορείς!

Ειπώθηκε στην ανάκριση ότι τον είχαν δει να πετάει στον αέρα φρούτα και να προσπαθεί να τα πιάσει με το στόμα του· δημοσίως, ο θάνατός του χρεώθηκε σε δυστύχημα, αν και κανείς δεν το πίστεψε αυτό ούτε ακόμα κι όταν η ετυμηγορία των Αρχών απέδωσε το φταίξιμο στη δαμασκηνιά, η οποία κατηγορήθηκε για το φόνο και καταδικάστηκε να ξεριζωθεί και να καεί. Ήταν φανερό πως κάποιος είχε κανονίσει να τον στραγγαλίσουν και να του χώσουν κατόπιν στο λαρύγγι το δαμάσκηνο. Χωρίς αμφιβολία οι τεχνικές του Γλαύκου είχαν βελτιωθεί αισθητά από την εποχή της Ιουλίας Αγριππίνας και η αποτελεσματικότητά του εναρμονιζόταν τώρα στην εντέλεια με τις εμπνεύσεις μου.

Απόσπασμα από το βιβλίο: Νέρων - Εγώ, ένας θεός του Στέφανου Δάνδολου. Εκδόσεις Καστανιώτη.

Με κάλεσε η Μαρία του Μικρού Ανάλογου να συμμετέχω στο παιχνίδι με τα βιβλία. Το συγκεκριμένο μου το έκαναν δώρο πριν από αρκετό καιρό, αλλά δεν το έχω διαβάσει ακόμα. Η αλήθεια είναι ότι το εξώφυλλο με απωθεί. Μου άρεσε όμως το απόσπασμα, οπότε ίσως να είναι το επόμενο βιβλίο που θα ξεκινήσω :-)

Προσκαλώ κι εγώ με την σειρά μου τους: Δανάη, Philos, Wicked Librarian, Moneypenny & Georgette και Μαρία Λεμονάτη να συνεχίσουν την αλυσίδα.

Οι κανόνες του παιχνιδιού είναι:

1. Πιάσε το βιβλίο που βρίσκεται πιο κοντά σε σένα.
2. Άνοιξε το βιβλίο στη σελίδα 123 (αν το βιβλίο διαθέτει λιγότερες από 123 σελίδες, άφησέ το και πήγαινε στο επόμενο κοντινότερο).
3. Bρες την πέμπτη περίοδο (από τελεία σε τελεία) της σελίδας.
4. Aνάρτησε τις επόμενες τρεις περιόδους (δηλ. την έκτη, την έβδομη και την όγδοη).
5. Ζήτα από πέντε ανθρώπους να κάνουν το ίδιο.

19 comments:

maria λεμονατη! said...

σοφια ευχαριστω για την προσκληση ειμαι γρηγορη σαν σιφουνας και ανταποκριθηκα!
ποπο, το βιβλιο σου με τρομαξε!

koulpa said...

κι εγώ σε κάλεσα.. αφου αναρωτήθηκες..:):)
αλλά της μαρίας ήταν επίσημο..:):)
Ωραίο παιχνίδι τελικά.. έχω δεί ένα σορό βιβλία που αγνοούσα τηνύπαρξή τους..:):)
Ενδιαφέρον φαίνεται κι αυτό.. τόσα πολλά βιβλία τόσο λίγος χρόνος..:):)
..έχω 6-7 βιβλία που τα πεδεύω από τα χριστούγενα..:):)
Καληνυχτούδια:):)

Σοφία said...

@ Μaria Λεμονάτη: Σ' ευχαριστώ για τη γρήγορη ανταπόκριση :-)

Το βιβλίο όπως βλέπεις είναι αντάξιο του εξωφύλλου του, αν και προσωπικά γέλασα πολύ στη φάση με τη δαμασκηνιά που τη δίκασαν για φόνο. Να γίνονταν άραγε αυτά;

@ Koulpa: Τώρα μόλις είδα την απάντησή σου με την πρόσκληση, αλλιώς θα είχα λάβει μέρος νωρίτερα!

Όσο για το χρόνο και τα βιβλία, άστα να πάνε. Κάποτε διάβαζα συνέχεια. Τώρα το κάθε βιβλίο το παλεύω μέρες... εβδομάδες... ενίοτε μήνες. Ευτυχώς που έρχονται και διακοπές 2-3 φορές το χρόνο.

Εξύμνoς said...

χαχα καλο!!

μια διευκρινηση... αμα λεμε "πιο κοντα σου" ενωουμε κυριολεκτικα η μεταφορικα???

καληνυχτα

Σοφία said...

Καλά, περιττό να σου πω ότι ούτε καν μου είχε περάσει απ' το μυαλό πως μπορεί να το εννοούσε μεταφορικά, αλλά εντάξει δεν θα κολλήσουμε σε τέτοιες λεπτομέρεις ;-)

philos said...

εγω μπήκα να σου πω μπραβο που εκσυγχρονίστηκες και έβαλες google shared items και βλέπω πρόσκληση!
Οκ. Αυτη την στιγμή είμαι αναμεσα στις βιβλιοθήκες μου και δεν έχω κάποιο ανοιχτό βιβλίο κοντά για να διαλέξω.
Θα επανέλθω όμως!
;))

Καλή σου ημέρα!

? said...

έχεις προσκλησούλα! καλημέρα!

Maria Mikro Analogo said...

@Σοφία, ευχαριστώ για την άμεση απάντηση! :D Καλά, από εξώφυλλο και μόνο ούτε που θα το ακουμπούσα το βιβλίο. Αλλά έχεις ακούσει το γνωστό "ποτέ μην κρίνεις ένα βιβλίο από το εξώφυλλό του". Εδώ λοιπόν ταιριάζει γάντι! :D
Καλημέρα και φιλιά.

Εξύμνoς said...

επιασα το κοντινοτερο βιβλιο...
πηγα στην 123
5η περιοδος

"Να υπολογιστει η ΖL για μεγιστη μεταφορα ισχυος οταν Ζ(εξ)=1+2j."

...........

Σοφία said...

@ Philos: Σα να λέμε, σου ήρθε από εκεί που δεν το περίμενες ;-)

@ Νίκος: Ευχαριστώ. Θα δω τι μπορώ να κάνω.

@ Mαρία: Καλά, δεν το συζητώ, από μόνη μου δεν θα το αγόραζα με τίποτα λόγω εξώφυλλου *και* λόγω τίτλου. Να σκεφτείς ότι μου το έχουν δωρίσει κοντά 3 χρόνια και ακόμα δεν έχω αποφασίσει να το διαβάσω.

@ Eximnos: Οι επόμενες δύο τι λένε; Μην μας κρατάς σε αγωνία! :-p

Anonymous said...

για τα δέντρα δεν γνωρίζω αν τα καταδίκαζαν πάντως τα ζώα στον μεσαίωνα συνήθως περνούσαν από δίκη......
Η μηχανούλα πρώτη! οι πρώτες φωτογραφίες πολύ όμορφες με την τελευταία να είναι πρώτη!
Εάν έχει μάνιουαλ μόουντ αξίζει τον κόπο να το ψάξεις

Σοφία said...

Ναι, για τα ζώα μου φαίνεται πολύ πιθανό. Αλλά και για τα δέντρα δεν είναι τόσο απίθανο. Άλλες εποχές τότε...

Manual mode δεν έχει σίγουρα. Το έψαξα πριν την πάρω.

Natassa said...

ωραίο παιχνίδι!
θύμησε μου για πιο βιβλίο συζητούσαμε προ ημερών να το διαβάσω...

cortlinux said...

Περίεργο πάντως να έχει ο Καστανιώτης βιβλίο με τέτοιο εξώφυλλο.


Για το βιβλίο δεν το ξέρω, θα μάθω όμως.

Agobooks said...

Καλό το ...ματσάκι. :)
Καλημέρα κια καλή Κυριακή!

KitsosMitsos said...

Θα ακολουθήσω τις λογοτεχνικές συμβουλές σου γι άλλη μια φορά. Οι προηγούμενες δε μ'απογοήτευσαν, το αντίθετο μάλιστα.
Καλησπέρα.

Σοφία said...

@ Natassa: Μήπως το Εμείς έχουμε εμάς;

@ Cortlinux: Κι όμως, κι όμως...

@ N.Ago: Επίσης! Ή μάλλον καλή εβδομάδα πρέπει να πούμε πλέον :-)

@ Kitsosmitsos: Κοίτα, να μην σε πάρω στο λαιμό μου, το βιβλίο δεν το έχω διαβάσει (πλην του αποσπάσματος της σελ. 123). Πάντως η φίλη μου που μου το έκανε δώρο μου μίλησε πολύ εγκωμιαστικά.

Πίκος Απίκος said...

Τα μόνα "βιβλία" που έχω δίπλα μου αυτή τη στιγμή είναι μια Κλινική Βιοχημεία και το παρών τεύχος του Ultimate Spiderman:) Τώρα στο πάνω ράφι όλο και κάτι υπάρχει αλλά δεν είμαι για τέτοιες επικίνδυνες αποστολές ο Απίκος γιατί είναι μεσημέρι και μόλις έφαγα:).

Tην καλησπέρα μου!

Σοφία said...

Εσύ καλύτερα να παίξεις το ίδιο παιχνίδι με τον Eximnos, ήτοι ποιος θα βρει την πιο ακαταλαβίστικη παράγραφο. Άσε που μπορεί και να νικήσεις ;-)