Monday 12 February 2007

Μια πολύ καλή μέρα


Σήμερα ήταν μια πολύ καλή μέρα, γιατί συνέβησαν τα εξής:

* Ένα report που το δουλεύω εδώ κι 2 εβδομάδες και για το οποίο έχω τσακωθεί άπειρες φορές με το αφεντικό, έφτασε επιτέλους στα χέρια του Γενικού Διευθυντή ο οποίος έμεινε απόλυτα ικανοποιημένος. Φιουυυυυυ!

* Το αφεντικό φεύγει για διακοπές, που σημαίνει αναλαμπή μιας εβδομάδας για εμάς τους υπόλοιπους, ίσως και περισσότερο αν τυχόν σπάσει κανένα πόδι όσο λείπει (απίθανο, αλλά ποτέ δεν ξέρεις ;-)

* Πήγα σε ένα καινούριο Τούρκικο εστιατόριο κι έφαγα μια σπανακόπιτα εξαιρετική (εφάμιλλη αυτής που φτιάχνει η θεία μου η Κούλα, δεν σας κάνω πλάκα!).

* Έφυγα από τη δουλειά νωρίς (αυτό κι αν είναι θαύμα) και πρόλαβα τα μαγαζιά ανοιχτά. Πήρα Αγιοβαλεντινίστικη κάρτα για το έτερον ήμιση, οπότε είμαι άνετη. Δεν θα την πάθω όπως μια χρονιά που μου πήρε κάρτα και λουλούδια κι εγώ δεν του είχα πάρει τίποτα.

* Κατέβασα και είδα νέο επεισόδιο Battlestar Galactica που από τις περιλήψεις το περίμενα φάλτσο, αλλά τελικά ήταν και γ*μώ.

Ε, πόσο καλύτερα να πάει η μέρα μου πια :-)

5 comments:

Klearchos said...

Όλα καλά, λοιπόν... Μπράβο!!

Φαίδρα said...

Αυτό το αφεντικό θέλει μιά μερίδα βρεμμένη σανίδα ή μου φαίνεται;

George said...

Μακάρι να σου είναι έτσι όλες οι μέρες σου. Μακάρι να έρθει και σε μένα μια τέτοια μέρα. ;-)

Σοφία said...

@ klearchos, george: Ευχαριστώ και ανταποδίδω!

@ Φαίδρα: Αμ δεν σου φαίνεται...

unpaiktable said...

Αυτά είναι! Οι μικρές καθημερινές χαρές που λένε..