Wednesday 24 January 2007

Η Βασίλισσα της Helen Mirren στα Όσκαρ

Μεγάλη μέρα σήμερα για τους σινεφίλ ανά τον κόσμο, καθώς ανακοινώθηκαν οι υποψηφιότητες για τα Όσκαρ της 25ης Φεβρουαρίου. Παραδόξως φέτος, παρόλο που με τον κινηματογράφο γενικά έχω πολύ καλές σχέσεις, έχω δει μόνο δύο από τα έργα που προτάθηκαν: το Borat και το The Queen.

Απ' ό,τι βλέπω στις Αγγλικές εφημερίδες και στην τηλεόραση, η Helen Mirren (μια από τις πιο αγαπητές και δημοφιλείς ηθοποιούς στη Βρετανία) θεωρείται φαβορί για το Όσκαρ Α' Γυναικείου Ρόλου. Στην αρχή μου φάνηκε περίεργο που είχε προταθεί η ταινία αυτή (The Queen), γιατί όταν την είδα δεν με είχε εντυπωσιάσει ιδιαίτερα. Βέβαια την είδα στο αεροπλάνο, ταξιδεύοντας με BA για Αθήνα (πατείς με πατώ σε, και να μην μπορείς να κουνηθείς από το στριμωξίδι).

Δεν είναι εντελώς περίεργο λοιπόν που δεν την πήρα με καλό μάτι. Θυμάμαι όμως ότι η Helen Mirren ήταν τόσο πειστική στο ρόλο της Βασίλισσας που κάτι στιγμές ξεχνιόμουνα και νόμιζα ότι έβλεπα ντοκυμοντέρ. Φαντάζομαι ότι αυτό ακριβώς είναι που δικαιολογεί την υποψηφιότητά της.

Άλλο τίποτα δεν έχω να σας πω για τα Όσκαρ. Πρέπει επειγόντως να δω μερικές από τις ταινίες που προτάθηκαν για να καλύψω τα κενά μου. Στα άμεσα πλάνα έχω τις εξής: Babel, Little Miss Sunshine, The Pursuit Οf Happyness, The Last King Οf Scotland, Notes Οn A Scandal, The Devil Wears Prada. Κοινώς έχω δρόμο μπροστά μου...

Στο μεταξύ, για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με υποψηφιότητες, φαβορί κ.λπ. σας παραπέμπω εδώ: http://www.epipantos.com/ και εδώ: http://www.cinemascope.gr/

No comments: